mandag den 30. november 2015

Nyt tiltag!

Tak for jeres opbakning af mit comeback i blogverdenen.
Jeg har længe gået og tænkt på at lave en video blog, og har nu kastet mig ud i at fortælle om mit håndarbejde på en ny måde.
Det er rigtigt sjovt, og jeg er selvfølgelig spændt på om jeg har nok at sige, afsnit efter afsnit.
Jeg håber i tager godt imod min video:
og anden del af afsnit 1:

Jeg regner med at få styr på optagelser, upload og andet med tiden. :D
Hvis du har lyst kan du følge med i min gruppe på facebook, lavet så man kan se hvornår jeg laver nye afsnit, og anden løs snak.
Den finder du her: Solskins Værk

Desuden har jeg doneret en gave til julekalenderen hos Bykaae, som starter i morgen. Det er den bedste kalender en håndarbejder kan være med i!

Eneste ulempe, er at nu synes jeg ikke at jeg selv kan deltage i kalenderen. Hm, på den anden side mangler jeg heller ikke garn på denne side af årti skiftet :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar