torsdag den 12. november 2015

Kan man bare starte sin blog igen?



Jeg var i Fredericia på messe og snakkede med yndlingsdesigneren Charlotte Kaae, og sagde at jeg egentlig havde lyst til at starte at blogge igen, og hun sagde, "gør det!"
Jeg er måske bange for at jeg ikke får lavet de indlæg som jeg altid laver i hovedet, og bliver stresset af det, men ok, nu tager jeg chancen.
Mon der er nogen der har manglet mine indlæg, kan man spørge sig selv. Well, i hvert fald, synes jeg at jeg er blevet bombarderet med sociale medier, og kan ikke finde hoved og hale i det hele, og savner det gode gamle blogger.

Jeg har strikket en del, og lægger lige lidt forskelligt ind.


Jeg strikkede Charlottes hue efter messen, og er ret vild med den.
Den er strikket i peruvian highland fra filcolana og en tråd mohair fra Garnpusher. og strikket på pind 6-7.
Hurtig og som altid lærerig opskrift. Jeg lærte en ny måde at slå op på, som jeg er helt vild med.
Jeg var lige ved at springe den over, men hvor er det fedt at man stadig kan lære nyt.



Jeg har også strikket et marysvøb til min bonusadoptivdatters lille pige. og En skøn Bøvertun, i coast.

9 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at du blogger igen. Har det på præcis samme måde, savner de gode lange herlige uddybende blogindlæg. Instagram, Facebook osv er også fine, men de er også super overfladiske. Glæder mig til mere på Mit stuff.
    Jeg er vild med din hue, cool at du har strikket den lidt længere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Jeg håber jeg hænger på denne gang. Tror jeg må blive bedre til bare at få skudt de indlæg afsted, som jeg går og tænker på.

      Slet
  2. Hvor er det skønt, du er tilbage. Og sikke mange dejlige ting, du har strikket

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det bliver dejligt at følge med i blogverdenen igen. :)

      Slet
  3. Det er godt at se dig igen herinde i blogverdenen. Håber du hænger ved - jo flere her er, jo sjovere er det også. Så velkommen tilbage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, og ja, det kan du kun have ret i! :)

      Slet
  4. Jeg tager også tit mig selv i at skrive blogindlæg i hovedet. Det er som om tankerne af sig selv ofte havner der. Det er rart at kunne samle sine tanker til noget konkret tror jeg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hm, rart at jeg ikke er alene. Jeg gider bare ikke stresse over det mere, og vil se om de ikke bare kan flyde lidt hurtigere ud! :)

      Slet
  5. Jeg tager også tit mig selv i at skrive blogindlæg i hovedet. Det er som om tankerne af sig selv ofte havner der. Det er rart at kunne samle sine tanker til noget konkret tror jeg :-)

    SvarSlet